El meu pensament em porta, sovint, a reflexionar sobre els treballs de cultura popular i els seus conreadors, escriptors, artistes i esportistes. Molts valors de les lletres, les arts i els esports no reben l’atenció que penso es mereixen. Potser no són genials en la forma, però, sovint, ho són en el fons. I el fons és la font i la humilitat la seva grandesa. Amb la mateixa humilitat he obert aquest blog.

dissabte, 20 de setembre del 2014

CÀNOVES I SAMALÚS AMB LA SEVA FIRA DE SANT PONÇ

L’esperit de Ramon Fort, creador de la Fira de Sant Ponç, continua viu en el seu municipi. La seva gent és conscient de la importància cultural i económica de l’esdeveniment i, com el volen viu, l’Associació Cívica i Cultural reuní en un dinar de germanor a tots i totes, treballadors i treballadores, col·laboradors i col·laboradores de la festa. A l’arribada al Centre Cultural Municipal cedit gentilment per l’Ajuntament, l’estàtua de Ramón, amb el seu peculiar somriure, donava la benviguda a petits i grans. El dinar amb l’assistència d’un centenar de persones esdevinguè una trobada familiar, essent els assistents i assistentes els cambrers i cambreres, els servidors i servidores. I d’una manera senzilla s’acompliren, al meu entendre, els dos objectius de seure tots plegats al voltant de la taula: agraïr el treball desenvolupat en la Fira del 2014 i donar forces i entusiasme per celebrar la del 2015, l’any del seu XXV aniversari. En la trobada hi fou ben palès l’entusiasme i el desig de continuar fent important Cànoves i Samalús en el marc de les Fires Catalanes. L’amistat amb Ramon i la seva familia em feu un entusiasta de la Fira i un humil col·laborador dintre de les meves possibilitats. Des del meu agraïment i la meva admiració desitjo una gran  XXV Fira de Sant Ponç de Cànoves i Samalús i que l’esperit de Ramon Fort no la deixi defallir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada