El meu pensament em porta, sovint, a reflexionar sobre els treballs de cultura popular i els seus conreadors, escriptors, artistes i esportistes. Molts valors de les lletres, les arts i els esports no reben l’atenció que penso es mereixen. Potser no són genials en la forma, però, sovint, ho són en el fons. I el fons és la font i la humilitat la seva grandesa. Amb la mateixa humilitat he obert aquest blog.

dilluns, 18 d’agost del 2014

II FIRA DEL LLIBRE INDEPENDENT A LLINARS DELS VALLÈS

Un conjunt d’editorials petites que treballen amb el cor aconsellat per la intel·ligència celebren per segon any la seva, diguem-ne, festa i és un motiu de satisfacció cultural que el Vallès Oriental sigui el seu marc. Els dies 30 i 31 d’aquest més els amants de la cultura tenen una cita obligada a Llinars del Vallès. Personalment em plau molt perquè l’editorial dels meus darrers quatre llibres TEMENOS EDICONS hi és present. Els meus llibres són: L’ESPORT EN LA GLOBALITAT HUMANA, ELS ÀNGELS JUGUEN  FUTBOL (són dos assaigs) i de poesia,CÓCTEL DE L’AVI  i BUFA EL VENT.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada